Yeni Eklenen güncel videolar

Genel | Kategorisindeki Videolar

amatör lezbiyen pornosu

amatör lezbiyen pornosu

Genel
üzerine oturttum ve külodunu çıkartım nihayet ortam buram buram mis gibi am kokuyordu ve ben yere oturarak o güzelim amı deli gibi yalamaya başladım deli gibi yalıyordumbir yandanda taş gibi olan göğsünü sıkıyordum amı alev alev yanıyordu artık saçlarımı koparacak gibi okşuyordu ve kafamı amına sım sıkı bastırıyordu burnum tam olarak am deliğine geliyordu ve admin 2016-02-26 15:04
Yorum Yok
lezbiyen sexi sevişme

lezbiyen sexi sevişme

Genel
yaptım bu uzun sürdü acıyo demeye başladı ama çıldırmış gibiydi tekrar boşaldım hiç birbirimize bakmadan banyoya gitti yıkandı geldi oturduk hiç bir şey yokmuş gibi iyi geldi dedi ilaç belim daha iyi saat 04 gibiydi yatak odasında yat dedim o yatak ortapedik olur dedi sende gel yat dedi gittim rahat duramadım tabi amı çok büyüktü maden suyu şişesini amına soktum çıldırmış admin 2016-02-25 19:23
Yorum Yok
şişman göte yarrak

şişman göte yarrak

Genel
tam kocaman göt önümde bana el sallıyordu kendimi zor tuttum oturdu kolamı içtim yenge niye kızdın ve niye toka attın dedim sen kim oluyorsunda eve kız atıyon pezevenk dedi abingil duysa benim içinde sen benide sikiyorsun zanneder dedi ben öyle şeymi olur yenge dedim neden olmasın benim aklıma gelir dedi bende aklına gelen başınada gelir yenge dedim o ne demek admin 2016-02-24 14:18
Yorum Yok
brezilya kizlari sikiyor

brezilya kizlari sikiyor

Genel
bitiremiyor. utandım benimkide ahmet abiye yakın dedim. başkalarıda orgazmlarını anlatıyor ama ben sadece evet öyle diye geçiştiriyorum, bilmiyorumki bende konuşayım. gibi konuşuyor ve ağlıyor. abi benim hakkım değilmi orgazmı yaşamak dedi. elbette hakkın kızım ne demek o. elbette,ben muratla haberim yokmuş gibi konuşacağım dedim.. ben çok konuştum abi gerek admin 2016-02-23 13:57
Yorum Yok
esmer güzeli odasında

esmer güzeli odasında

Genel
BIRAKMAM DEDİ SOFRANIN BAŞINA GEÇTİN EYİLİRKEN MAL ORTADA BEN ÇILDIRDIM İYİCE GÖTÜNÜ DÖNDÜ BANA BİRŞEY ALACAK YETİŞEMEDİ BANA RİCA ETTİ TUZU ALIRMISIN MUTFAKTA DAR ZATEN BENDE O ARADA SÜRTÜNDÜM.VE ALIRKEN DAYADIM KISACA ODA SAĞOL TEŞEKKÜRLER YEMEĞİ YEDİK BENDE KALDIRMASINA YARDIM EDİYORUM ARADA BİRDE SÜRTÜNÜYORUM JALE TEYZE GERİ GELDİ SİKİME SÜRTÜNDÜ İYİCE BENDE DAHAYANAMADIM admin 2016-02-22 22:41
Yorum Yok
1 erkek 5 kız

1 erkek 5 kız

Genel
düşünmeden edemedim.kadir beni kucakladıgı gibi yataga yatırdı hemen götümü ve daha yarrak yememiş amımı yalamaya başladı okadar şehvetle yalıyorduki kendimden gectim yalarken boşaldım.kadir beni yüz üstü yatırdı ve arkama gecip koca yarragını bir seferde götüme sokuverdi sokarken canım acıdıgı icin bir cıglık attım ama sonra alışınca daha hızlı sik beni aşkım admin 2016-02-22 01:50
Yorum Yok
tutkulu amatör sex

tutkulu amatör sex

Genel
kaybolmuş zevk dalgaları içerisinde yüzmeye başlamıştım. Ufukta çok zevk almış daha hızlanmış beni daha sert siker hale gelmişti ki vay orospu çocukları siz burada ne yapıyorsunuz lan diyerek içeri dalan abimin ufuğa yumruk atmasıyla ufuğun burnundan kanlar boşalmaya başlamıştı, abim bana dönerek giyin çabuk orospu seninle evde konuşacağız diyerek bir tokat attı admin 2016-02-19 14:11
Yorum Yok
kız arkadaşıyla kendi odasında sevişiyor izle

kız arkadaşıyla kendi odasında sevişiyor izle

Genel
seni sikmesine izin verecem ananı az inletmedi yanımdaki odada dedi.Eda erkana mesaj çektikten 2 saat sonra erkan düşmüştü bile mesajı alır almaz son gaz gelmişti balıkesirden İzmire 300 km yolu 2 saate gelmişti. Edayı arayıp ben sitenin önündeyim güvenliği ararmısın dediğinde eda güvenliği arayıp izin vermelerini söylediğinde biz de misafir odasında saklanmıştık. Eda admin 2016-02-18 14:15
Yorum Yok
rus çifti sikişiyor

rus çifti sikişiyor

Genel
gittim hem abime olan biteni anlatıyor hem de hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Abim sakin olmamı endişelenmememi söyledi. Kendisinin her şeyi halledeceğini söyledi. Abim çok açıklama yapmazdı ama ben bişeyi halledecem derse ederdi. Yüreğime su serpmişti. Ben de eve döndüm. Eve döndüğümde annem neden ağlıyorsun dedi. Ama ben planımı yapmıştım. Buralarda çıplak gezen bi sapık var pardüsüsünü açıp bana şeyini gösterdi korktum dedim. Annem güldü bişey olmaz evlenip belli bi zaman geçtikten sonra onun kıymetini anlarsın dedi. Nasıl yani admin 2016-02-18 02:42
Yorum Yok
piç domalmış lolitaya çakıyor

piç domalmış lolitaya çakıyor

Genel
otele yerleştik. hiç bir şey benim istediğim gibi gitmiyordu. otelde odaya çıktık ben çıldırıyorum muhabbete nerden girecem diye. aslı ise oralı değildi. arabsadan PC aldı dayı ben internete girmek istiyorum dedi. bende birşey olmaz diye uyurum dedim. ama unuttuğum bir sey vardı. internet geçmişi. her sayfa ensest iliskilerle doluymuş ben yataktayken aslı bunları bir güzel admin 2016-02-16 11:52
Yorum Yok
2 adam güzel kadını becericek

2 adam güzel kadını becericek

Genel
çıkıyordu. Bir süre sonra ikimizde boşaldık ve ben sikimi tekrar büyütüp bu sefer götünü zorlamaya başladım. Teyzem daha önce götten hiç sikilmediğini söylesede inanmadım ve krem sürmeden sikimi zar zorda olsa tamamen soktum. Her ileri geri yapışımda teyzem acıdan inliyordu ama bu benim umrumda değildi. Teyzemi bu şekildede 10 dakika kadar siktikten sonra içinden çktım ve memelerinin üstüne boşaldım. Teyzemin hali kalmamıştı admin 2016-02-15 23:52
Yorum Yok
18 lik lolitaya yalattırıp sikme

18 lik lolitaya yalattırıp sikme

Genel
kadar gelmiş. Bir gün evde yalnızken tekin gelmiş yine sevişmişler sonra tam tekin buna arkadan girmiş bir vaziyetteyken Atilla içeri girmiş, önce tekini sonra da bunu bir güzel dövmüş ama 1 hafta yatak döşek yatmış bizimki, ama benim salak kızım aşık olmuş bir kere, Atilla evden çıktığında tekini araşmış tekin tekrar eve gelmiş biraz seviştikten sonra gel ben seni çok seviyorum benim karım ol gibisinden süslü laflar etmiş, sonra da anal sexe başladıktan sonra birden çıkartıp kızın bekaretini bozmuş, tam kalkmış üzerini giyinirken Atilla tekrar basmış admin 2016-02-14 13:25
Yorum Yok
koca götlü güzel kadına arkadan girme

koca götlü güzel kadına arkadan girme

Genel
elleriyle vücudumu okşarken dudaklarıyla dudaklarımı yapıştı. kendimden geçmiş bir şekilde karşılık vermeye başladım. öpüşüyorduk. elini iç çamaşırımın içine sokup amcığımı okşamaya başladı. arad bir sokmaya çalışınca inliyordum. oda onn hoşuna gidiyordu. dudaklarımdan kurtulup ilk başta olmak üzere tüm vücudumu yalamaya başladı. kendimi onun kollarına bırktım. hiç sikişmemiş gibi ayaklarımı açıp yarağını amcığıma bir anda soktu. sert davranıyordu. canım yanıyordu admin 2016-02-12 12:26
Yorum Yok
dolgun gögüslü kadına amdan girme

dolgun gögüslü kadına amdan girme

Genel
DİESORDUM VE BANA BABAN BAŞKA BİRSİYLE EVLENECEKMİŞ DEDİ... BENDE İÇİMDEN TUFANAMCAYLA EVLENİRSE SORUN OLMAZ DEDİMM ANNEMDE TUFAN AMCAN BİZE BAKACAK ARTIKDEDİ.... BENDE TUFAN AMCAYLAMI EVLENECEN DEDİMDE YOK OĞLUM ŞUAN KİMSEYELEEVLENMEYECEM DEDİİ TUFAN AMCA ANNEME O İŞİ HALLET DEDİİ ANNEMDE BEN SANA DİECEMİDEDİM OLMAZ DEDİ...TUFAN AMCA BEN EVE GİDİYORUM DEDİ VE GİTİİ ARADAN 2 GÜN FEALN GEÇTİANNEMİ GENE DÖVMÜŞ O.Ç TUFAN AMCA HEMEN ONUN YANINA GTİİM İÇERİ GİRDİMM KAPIYIKAPATII TUFAN AMCA BAZI ŞEYLERE SES admin 2016-02-11 12:51
Yorum Yok
koca gögüslü kadına amdan çakıyo

koca gögüslü kadına amdan çakıyo

Genel
bakışta anlamamış olacak ki bir daha dönüp baktı ve sonra birdaha. Sikimi amından çıkarıp önünü bana döndü ve beni sırt üstü yatırıp üzerime çıktı ve üzerimde hoplarken demek anneni sikersin haa diye inleye inleye boşalıp üzerime yığıldı. Bense onun titremesi kesilene kadar içinde kaldım ve sonra kaynanamın üstünü örtüp işemeye gittim. Sikim hala kazık gibiydi. Salona geçip akının kucağında zıplayan annemin götüne geçirdim annem kısa bi şokun ardından ben olduğumu anlayınca devam koçlarım diyerek hemen boşaldı. Annemi kenara koyarak akını admin 2016-02-10 14:08
Yorum Yok
kızıl saçlı kaşara 2 piç birden çakıyor

kızıl saçlı kaşara 2 piç birden çakıyor

Genel
geçerken bana bakıp eliyle hem gel hem sus işareti yaptı. Ben kapının ağzına kadar gelip durdum o dış kapıyı kilitleyip içeri annemin yanına doğru giderken bana annemin yatak odasının kapısından izlememi işaret etti ve içeri girdi. Heyecandan neredeyse boşalacaktım. Annemin kapısına doğru yere uzanıp durdum onlar işe başlayana kadar orada bekleyecektim. Sıdıka içeri girip hadi anne uzan dediğinde annem dur üstümüzü çıkaralım kapıyı ört dedi sıdıka da evde kimse yok ki kapı açık kalsın bişi olmaz hem abim gelirse duymuş oluruz dedi. Ve ikisi de admin 2016-02-09 12:31
Yorum Yok
körpe kadına adam yatak odasında çakıcak

körpe kadına adam yatak odasında çakıcak

Genel
sıdıkanın dudaklarına bulaşmıştı. Sıdıka ıslaklığı hissedip biraz kendini geri çekince ben gayri ihtiyari başını sikime doğru ittim ve dudaklarını birdaha değidirdim. Bu sefer sıdıka dudaklarını biraz daha ıslandığını hissedince sikimin kafasıyla karşı karşıya olduğunu anlayınca gözlerini açtı bende hemen tv izler gibi yaptım halbuki film bitmiş inro akıyordu. Göz göze geldiğimizde uyanmış gibi yapıp film bittimi abi dedi bende evet abim bitti admin 2016-02-08 20:22
Yorum Yok
güzelleri üst üste koyup sikiyor

güzelleri üst üste koyup sikiyor

Genel
sonra durdu bende sikmeye başladım iyice siktikten sonra yola geri döndüm bir tane at arabası gördüm korktum meğer teyzem gelmiş beni orda izlemiş vede telefonla kaydetmiş herşeyi ben eve doğru gittim biraz evde yattım ikindi vaktinde teyzem aradı gel bu gece yanımda kal kimse yok korkuyorum (kocası almanyada çalışıyor ayda bir geliyor) ben de kabul ettim hiç birşeyden haberim yok gittim orda akşam yemeğimide yedim yatma sırasına geldi yer yatağıdır mecburen yan yana yaptı gece uyku girmedi gözüme uyuyormuş gibi yapıyordum ki rahatsız olmasın ben admin 2016-02-05 14:27
Yorum Yok
2 körpe kadına götten girme

2 körpe kadına götten girme

Genel
memesine götürüp emdiriyor, memesini dudaklarıma bastırıyordu... Dil darbelerimle göbek çukuruna indim. Göbek çukurunu emiyor, dilimi göbeğinde gezdiriyordum. Elimi eşofmanının lastiğine götürdüm, eşofmanını külotuyla beraber çıkarıp kenara attım. Ayak parmaklarını tek tek yalayıp emiyordum. Baldız da, ‘Em!’ der gibi ayak parmaklarının tek tek ağzıma sokuyor, ben de iştahla emiyordum. Ayak bileklerini, diz kapağını yalıyordum. Diz kapağının arkasını yalarken, “Ooohhhh çok güzellll!” diyerek yan yattı. O sırada ben de külotumla beraber eşofmanımı çıkardım. Baldız elini uzatarak yarağımı tuttu, “Ooo, nekadar da büyük yarağın var enişte!” diye inledi. Ben de, “Bu yarağı bugünlük... admin 2016-02-04 15:30
Yorum Yok
süt gibi hatuna piç amdan sokuyo

süt gibi hatuna piç amdan sokuyo

Genel
bana ne yapıyor bilmiyorum. Ama aklımdan hiç çıkmadı o geceden sonra. Çok düşündüm. Fatmayı da eniştem sikse, ben ne yaparım diye. Ama insan kabul edebiliyormuş. Yaşadığı zevkine esir oluyormuş enişte. Bu yaşımda onu anladım.. Sen bana halam için izin verdinse. Bende sana izin verdim Fatma için. kızmıyorum. İyi ki ben halamı o gece sikmişim. İyiki sende fatmayı ben yokken sikmişsin ki, safranboluda, o gece gelişti peşinden.. Yoksa ben halamı düşünmekten delirmek üzereydim” dedi. Eşim “aferin delikanlı.. Mert ve açık sözlüsün. Ayrıca Cesursunda.. Ama dördümüz de akrabayız. Çok dikkatli olmamız gerekiyor”... admin 2016-02-03 15:27
Yorum Yok
2 adam güzel kadınla sex yapıyo

2 adam güzel kadınla sex yapıyo

Genel
dayak yemek istemiyorum dedim. kızım gel diyorum sana dedi. kolumdan çekiştirerek beni mutfağa götürdü. Kendimi çıplak hissediyordum. Verdiği şort baldırımı zor kapatıyordu. Abim beni boydan bir süzerek ooo ne hazine varmış burada da hep bizden gizlemiş dedi. ben kulaklarıma inanmıyordum. Abim yengenle konuştuk beni ikna etti bundan sonra evin içerisinde istediğin gibi giyinebilirsin ama dışarı falan çıkacağın zaman yine kapanacaksın dedi. saol ağabeycim deyip boynuna atladım, o da dur kız beni boğacan dedi, ama gözüm akşamki gördüğüm admin 2016-02-02 14:22
Yorum Yok
orgazm olan kadına amcıktan çakma

orgazm olan kadına amcıktan çakma

Genel
dedi. selime adeta diliyle sikiyordu beni, kafamı çevirip baktığımda abimlerinde 69 olduğunu ve birbirlerini yaladıklarını gördüm, bugün şok üstüne şok yaşıyordum, bir an abimle gözgöze geldik unuta burada olan burada kalacak dedi. tamam dedim. selime ile biz de 69 olmuş ilk defa bir kadın amı yalıyordum. O bana ne yaparsa ben de ona aynını yapıyordum. Selime üzerimden kalkıp hadi benim canım yarak çekti artık deyip yatağa uzandığında tam ali üzerine uzanıyordu ki yarak çekti dedim pipi istemem dedi. abimin elinden tutup gel erkeğim dedi. ben aliyi sikecektim ama dedi. selime... admin 2016-02-01 20:11
Yorum Yok
adam domalmış kadına çakıyo

adam domalmış kadına çakıyo

Genel
bildiğim için lütfen bana 1 dakikanı ayır sonra ne istiyorsan yapmaya hazırım diye mesaj attım. O da belki akşam belki yarın beni rahat bırak dedi. ben ne yapayım bu evin içerisinde beni düşünmüyormusun diye yazdım hazırlan gelip seni alacam yazdı o da bana hemen toparlandım 5 dakika sonra kapı çaldı. Hakandı gelen benimle hiç konuşmuyordu. Alkol almış arabanın içi leş gibi bira kokuyordu. Ağlıyor ve son derece hızlı araba kullanıyordu müsait bir yerde dururmusun konuşmak istiyorum seninle dedim. kafasıyla hayır işareti yaptıktan sonra sürmeye devam etti. Evin önüne geldiğinde durdu.... admin 2016-02-01 01:01
Yorum Yok
adam güzel kadınla sikişiyo

adam güzel kadınla sikişiyo

Genel
annem yan odada sikişirken çok zaman onları dinliyor fırsat bulursam izliyordum, annemin kirli çamaşırlarını kokluyor kendimi o şekilde tatmin ediyordum, bir gece yine onları izlerken. Annemin babamı parmakladığını gördüm ben de kendimi parmaklamaya başladım. Sonra kendimi parmaklayarak 31 çektiğim zaman daha çabuk boşaldığımı gördüm, bir gece de sokaktan kadın diye bi transexüel aldım, kafam da iyiydi. Önce onu siktim sonra da o beni sikti. Beni sikince ne kadar zevk aldığımı anlayınca bunu sürekli yapmaya başladım. Annem bizi yakaladığında sevgilim kaçtı, annem de beni teselli etmek için sarıldı bişeyler anlatmaya çalışıyordu... admin 2016-01-30 03:09
Yorum Yok
sarışın kadına adam götten vericek

sarışın kadına adam götten vericek

Genel
deyip odasına gitti.ertesi gun duğun oldu amcamla yengem evlerine gittiler ayseyle evneleli 1 sene oldu ben her gece yengemi daha çok istiyorum ayşeyi sikerken yengemi hayal ediyorum.bir keresinde tam boşalıcağım zaman ohh filizim benim diyip karımın içine boşaldım karımda hangi filiz yengen olan filizmi dedi bende evet yengem olan biliz günler böyle geçiyodu admin 2016-01-28 14:22
Yorum Yok
adam genç güzel barmeni sikiyor

adam genç güzel barmeni sikiyor

Genel
kızlığına geldiğimde baldız biraz irkildi ve sok enişte ben bu yarrağı gördükten sonra rahat durmam nede olsa amımı siktireceğin kızlığımı bozan neden sen olmayasınki bu zevki sen tat dedi bende yarağımı bastırmaya başladım ve biraz yüklenince kızlığını deldim baldız önce bir çığlık attı ve bir kaç defa gidip geldikten sonra sok enişteciğim sik beni sik diyeyalvarıyordu baldızın admin 2016-01-27 15:20
Yorum Yok
sexsi kadını yaglayıp grup yapma

sexsi kadını yaglayıp grup yapma

Genel
ayaktaydım kemerimi çözüp pantolonumu çıkardı ve benim aletimi ağzına aldı bunu çok iyi yapıyordu harikaydı ben türbanından bastırıp onu iyice almasını sağlamıştım. Dilini testislerime götürdü yavaşça emmeye başladı onları harikaydı. Ben sırtüstü yatırdım onu yatağa ve çorabıyla külotunu çıkardıktan sonra bacaklarını açtım ve dilimle organını yalamaya başladım ufak ufak admin 2016-01-26 15:05
Yorum Yok
baba ogul sexsi güzeli sikiyorlar

baba ogul sexsi güzeli sikiyorlar

Genel
dedi. peki baba dedim. bir çay demlememi söyledi dediğini yaptım. Çayları servis ettikten sonra ben de karşısındaki koltuğa oturdum, bacaklarımı karnıma doğru çekmiş pijamanın içinden kilotum görünüyordu ama artık utanmamı gerektiren bişey kalmamıştı. Sana bişey söyleyeceğim dedi. söyle babacım dedim. benim senin sinanla yaşadıklarından ve annenin sinanla beraber yaşadıklarından haberim var nasıl oluyorda bize halen aile diye sahip çıkıyorsun beni iyileştirmeye uğraşıyorsun ya sen çok merhametlisin veya bizim yanlışlarımızı yüzümüze vurmak bizi utandırmak için yapıyorsun dedi. Ben de baba merhametli miyim bilmiyorum ama hepinizi çok seviyorum. Sex konusuna gelince de... admin 2016-01-26 00:12
Yorum Yok
fahişenin daracık amına normal bir yarak giriyor

fahişenin daracık amına normal bir yarak giriyor

Genel
bundan sonra yapmayizikimizde susmustuk oyle yuruyorduk evden epey uzaklasmistik bizim bahcelerin sinirlarina gelmistik ben o an-su dokmem lazim evde cok uzak ya abla-git surdaki agacin altinta yap-olurmu-olur burda kimsecikler yok hem sen erkek adamsinben agacin altina gittim sikimi disari cikardim ve isemeye basladim nesrine sirtim donuktu isedim dondum gozucuyla nesrin beni seyrediyordu biraz dondukten sonra sikimi geri yerlestirdim o an sikimi gormustu eminim cunku yanaklari kizarmisti dolasmaya devam ettik o an nesrin -nasil admin 2016-01-25 00:43
Yorum Yok
Sanayici sarışın kızın götünü ayırıp diliyle sikiyor

Sanayici sarışın kızın götünü ayırıp diliyle sikiyor

Genel
istiyorum. Asla kendime gurur yapmayacağımı bilmelisin. Eğer yapsaydım. Seni genç yeğenimle paylaşabilirmiydim sanıyorsun. Yabancı yada başka erkek olsa bu kadar rahat olamazdım. Ama Cengize seni gönül rahatlığı içinde emnet edebilirim bu konuda. Biliyorumki Allahtan başkası ölümüne duymaz. Eğer açık verilmezse. Bu konu bitmiştir. Lütfen itiraz istemiyorum admin 2016-01-22 15:43
Yorum Yok
alman kadının yarak yalama anı sıcak görüntüler

alman kadının yarak yalama anı sıcak görüntüler

Genel
oturduktan sonra sikini deminki kuruladığı bezle bir daha silip al bunu götüne tampon yap daha fazla kanamasın dedi. babamın dediğini yaptım şimdi ne olacak baba dedim. akşamı bekleyeceğiz asıl olacaklar akşam olacak dedi. sen benim eşyalarımla kendi eşyalarını topla ziynet eşyan falan neyin varsa al bu evlilik bugün itibariyle bitmiştir dedi. peki boşanma davası falan nasıl olacak dedim. senin de ibne kocanın da evlenmeye ihtiyacı olmayacağı için, teferruata gerek yok dedi. nasıl olacak o iş dedim. sen bundan sonra benim karım olarak benim evimde yaşayacaksın kocan denen dümbük te altına... admin 2016-01-22 03:02
Yorum Yok
tanga çıkarmadan sex yapan hatun ilk kez götten sikiş

tanga çıkarmadan sex yapan hatun ilk kez götten sikiş

Genel
kasları daha çok olan bir adam geldi. Sibel öpüştükten sonra hasibe ile tokalaştılar, adam ilk önce sibelin yanına oturdu, konuşmaları kaydetmediği için seslerini duyamıyordum. Ama sonra kalkıp hasibenin yanına oturdu ve elini omzuna attı. Sonra onlar içeri yatak odasına geçtiler. Sibel biraz oyalandıktan sonra o da kapının ağzına onları izlemeye gitti, izlerken bir yandan da kendiyle oynuyordu. Yaklaşık yarım saat sonra ikisi tekrar salona döndüler ama adamın üzerinde benim şortum hasibenin üzerinde de bir gecelik gibi bişey vardı. Sibelle bir şeyler konuştuktan sonra Sibel gitti. Bu sefer Sibel odadan çıkar... admin 2016-01-21 02:29
Yorum Yok
bu kız sikişmek nedir biliyor erkeği resmen köle gibi kullanıyor

bu kız sikişmek nedir biliyor erkeği resmen köle gibi kullanıyor

Genel
oğlanın.. “Boşaltayımmı seni oğlum” dedim. “Yok halacığım. Daha çook sikecek bu yarak amcıkları. Acelem yok. Nasılsa iki gün ve iki gece sikecek. Amaç zevk almakmış, boşalmak değil. Eniştem öyle diyor ve yönetiyor her şeyi” dedi. Anladım ki eşimin planları bunların hepsi…. O zaman bu iki gün ve iki gecenin çok çok değişik zevklerle geçeceğini anladım… “Aşkım, neden bu özel ilgi ve özel zevk hemen bana” dedim. “Çocuklar, çok üzülmüşlerdi. Sen, bir daha seks yapmamaya karar verdiğinde. Nihayet kabul edince çok sevindiler. Halama bir hediye düşünüyoruz, tşk için dediler. Bende bu... admin 2016-01-20 03:26
Yorum Yok
puşili erkekler sikişmek için dağ başını tercih ediyor bir kadınla grup porno

puşili erkekler sikişmek için dağ başını tercih ediyor bir kadınla grup porno

Genel
yüzünü bana doğru döndü. Halen bacaklarımın arasındaydı. Bir iki ovmadan sonra başını iki bacağımın arasına kanepeye gömdü. Ama benim ufaklık kalkmış olduğundan onun başına değiyordu. Bunu hissetmemesi imkansızdı. Yaklaşık bir dakika sonra "kafam delinecek" dedi. Ben de anlamamazlığıa verip çok mu başın ağrıyo dedim. Yok ondan değil senin ufaklık admin 2016-01-19 00:03
Yorum Yok
porno filmler kamerada mastürbasyon yapan kızların porno filmleri sıcak ve etkileyici

porno filmler kamerada mastürbasyon yapan kızların porno filmleri sıcak ve etkileyici

Genel
ama gırmıyordum delı olmustu artık ya sık artık yada sıktırol gıt orospu cocugu dedı bu benı daha da azdırmıstı kadınların kufur etmesı benı asırı takrık eder ve bırden gırdım ıcıne bagırdı cocuklar duyacak dıye korktum bekledık oyle bıraz onlar oyuna dalmıslardır sen devam et dedı ve basladım gıdıp gelmeye yengem de benım gıbı fantazı sevdıgı bellıydı sık benı piç orospu admin 2016-01-16 16:34
Yorum Yok
kadınlar zengin iş adamını sikişerek memnun ediyor

kadınlar zengin iş adamını sikişerek memnun ediyor

Genel
DEMEYE KALMADAN DÜNLE Bİ ALAKASI YOK DEDİ BENDE BİLEMİYORUM DEDİM DÜŞÜN İSTERSEN DEDİ ARADAN BİRAZ ZAMAN GEÇTİ BENDE OLABİLİCEĞİNİ AMA Bİ ŞARTIM OLDUNU SÖYLEDİM NE OLDUNU SORDU BENDE NE İÇİN ÇAĞIRDINI NET OLACAK SÖYLERSEN OLUR DEDİM KIZMAYACAKSAN SÖYLERİM DEDİ TAMAM DEDİM HAFTAYA MEMLEKETE GİDECEĞİ BENİMDE BURADA OLMADIMDA ANNEMLE GÖRÜŞEMEDİĞİ İÇİN İSTEDİNİ SÖYLEDİ BENDE TAMAM OZAMAN DEDİM BENDE SENDEN BİŞE İSTEYE BİLİRMİYİM DEDİ BENDE TABİ DEDİM AKŞAM İÇİN SANA Bİ LİSTE VERSEM ALIRMSIIN DEDİ EVDE EKSİK VARDA DEDİ BENDE TAMAM DEDİM BAKTIM LİSTEYE MAKARNA PRİNÇ UN FELAN BAYA UZUN BİŞEYDİ ARABASINIDA... admin 2016-01-14 19:57
Yorum Yok